Specjalista ds. Marketingu

Podziel się

Targi Lublin S.A. poszukują kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • różnorodność realizowanych projektów
  • znaczący wpływ na kształt realizowanych przedsięwzięć
  • możliwość nawiązania interesujących kontaktów i uczestnictwa w ciekawych wydarzeniach

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie założeń, planowanie, budżetowanie i realizacja działań promocyjnych dotyczących poszczególnych wydarzeń targowych;
  • planowanie i zamawianie kampanii w mediach (czasopisma, radio, telewizja, Internet), kampanii outdoorowych
  • sprawowanie nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej poszczególnych targów oraz realizacja prac graficznych
  • planowanie i realizacja kampanii newsletterowych
  • umiejętności copywriterskie:
    • tworzenie angażujących treści na strony internetowe Spółki zgodnie z zasadami SEO (redakcja i aktualizacja treści)
    • tworzenie opisów produktów
    • tworzenie wpisów na blogi tematyczne
    • przygotowanie lub redakcja tekstów do reklam i folderów, wywiadów, artykułów, korespondencji okolicznościowej oraz innych tekstów dotyczących targów
    • tworzenie komunikatów i informacji prasowych
    • tworzenie kreatywnych treści do wpisów w mediach społecznościowych
  • prowadzenie działań w mediach społecznościowych (prowadzenie profili branżowych, redakcja treści, realizacja kampanii reklamowych, przygotowywanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych, utrzymywanie pozytywnych relacji z followersami)
  • pozyskiwanie patronatów medialnych i honorowych
  • negocjowanie, sporządzanie i nadzorowanie realizacji umów kompensacyjnych
  • planowanie i realizacja niestandardowych działań promocyjnych
  • współpraca medialna, obsługa PR

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • łatwość pisania tekstów – tzw. „lekkie pióro” i poprawność językowa
  • poprawność stylistyczna, interpunkcyjna i nienaganna pisownia
  • znajomość zasad SEO
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych – zaangażowanie, kreatywne i entuzjastyczne podejście, śledzenie najnowszych trendów
  • znajomość narzędzi wykorzystywanych w mediach społecznościowych  
  • umiejętność tworzenia ofert handlowych i prezentacji
  • doświadczenie w praktycznych zagadnieniach pracy z projektem – analiza, monitoring, zarządzanie, raportowanie
  • wysoka kultura osobista i nienaganne umiejętności komunikacyjne
  • gotowość do reprezentowania Spółki w mediach (udział w programach telewizyjnych na żywo, wywiady do radia i prasy)
  • samodzielność, inicjatywa i zadaniowy tryb działania zorientowany na produktywność
  • biegła znajomość pakietu Ms Office
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • mile widziane prawo jazdy kategorii B

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij CV z informacją o sobie oraz danymi kontaktowymi na e-mail: marketing@targi.lublin.pl podając w tytule maila stanowisko, na które aplikujesz.  

Nadsyłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o umieszczenie na aplikacji klauzuli: ” Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Targi Lublin S.A.,
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@targi.lublin.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji/ przez okres 2 lat wyznaczony przez administratora,
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Załączniki