Logotyp i opakowanie produktu czyli co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć

05.09.2018 00:00:00

Podziel się

Jak wygląda projektowanie opakowania "od kuchni"? Na co zwrócić uwagę rozpoczynając prace projektowe? Jaką funkcję spełnia logotyp oraz dlaczego jest tak ważny w obecnych warunkach rynkowych?

Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą eksperci z agencji marketingowej, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem 18 i 19 września podczas Targów Private Label Show. Szczegółowy plan wykładów:

Wtorek 18 września 2018

10.00 - 10.45 „Projektowanie opakowań bez tajemnic” – wykład wygłosi przedstawiciel agencji marketingowej.

- jak się projektuje i jak powinno się to robić zgodnie ze sztuką?
- dlaczego szybki projekt, to w większości przypadków nie ten projekt, którego oczekuje klient
- w jaki sposób trzeba się przygotować do prac?
- na co zwracać uwagę przy wyborze projektanta, agencji? jakie są agencje?
- jak przygotować brief, które nie tyle ułatwi prace agencji ile pozwoli klientowi lepiej przekazać swoje oczekiwania?
- niska cena a dobry projekt czy jest to możliwe?

Komentarz ekspercki: "- Często jest to tematem tabu, a jest to wiedza niezbędna do świadomego wyboru rzetelnego dostawcy. Przy wyborze agencji nie tylko portfolio się liczy. Bardzo istotne jest w jaki sposób dana agencja przygotowuje konkretny projekt czyli przechodzi cały proces twórczy. Zadaniem agencji jest nie tylko przygotowanie ładnego i estetycznego projektu. Zadaniem agencji jest zaprojektowanie kreacji, która będzie odpowiadała na potrzeby klienta, a projekt będzie osadzony w rynku i zrozumiały dla konsumenta, do którego jest skierowany. Żeby dojść do momentu projektowania trzeba poczynić odpowiednie przygotowania celem zrozumienia rynku, potrzeb i oczekiwań klienta. Do każdego zagadnienia przygotujemy odpowiednie przykłady z rodzinnego i zagranicznego rynku".

"-Co zyska słuchacz? Taka wiedza pozwoli zrozumieć cały proces projektowania. Klient będzie mógł lepiej ocenić zaangażowanie i profesjonalizm agencji, zrozumieć ofertę. Będzie też wiedział o co pytać i na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy."

Środa 19 września 2018

10.00 – 10.45 „Po co nam logotyp?” - wykład wygłosi przedstawiciel agencji marketingowej

- jak ważne jest logo?
- kiedy trzeba zmieniać logo?
- jakie kryteria powinien spełniać dobry logotyp?
- co należny wiedzieć o rebrandingu i pułapkach z nim związanych?

Komentarz ekspercki: "- Logo firmy jest na tyle istotne na ile istotna jest usługa, produkt, który dana firma sprzedaje. Jeżeli sprzedajemy dobry produkt, to logotyp musi pomagać to robić, żeby łatwo i szybko przekazać najważniejsze cechy, wartości firmy. Konsument musi rozumieć język przy pomocy którego producent z nim się komunikuje. Bardzo istotną częścią tego języka jest właśnie logo".

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, które odbędą się podczas Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL SHOW znajdziecie >>> TU <<<