Reklama na targach
Jeśli są Państwo zainteresowani inną formą reklamy na naszych wydarzeniach, zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy.
Reklama zewnętrzna
Dysponujemy pokaźnym terenem zewnętrznym, dzięki czemu możemy zaproponować Państwu różne formy reklamy – billboardy, siatka na elewacji budynku, bannery na ogrodzeniu czy ekspozycja na placu wystawienniczy. Targi Lublin zlokalizowane są w pobliżu centrum miasta, w okolicy ruchliwego skrzyżowania ulicy Piłsudskiego i Lubelskiego Lipca (Trasa Zielona), dzięki czemu ta forma promocji sprawdzi się nie tylko podczas wydarzeń targowych.

Reklama na elewacji hali C
Nośnik wielkoformatowy dający niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Zaletami są: możliwość doboru odpowiedniego formatu oraz widoczność z dużych odległości.


Billboardowe tablice reklamowe
Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m jest umiejscowiona na terenie otwartym. Możliwa jest ekspozycja ekranu na terenie targowym, przy ulicy Piłsudskiego lub ul. Dworcowej.


Reklama na ogrodzeniu
Możliwość ekspozycji reklamy (na banerze lub siatce) na ogrodzeniu terenu targowego. Maksymalna wysokość reklamy 1,7 m, szerokość 2,5 m.

Ustawienie własnej reklamy na zewnętrznym terenie wystawienniczym
Ponad 5 tys. m.kw. zewnętrznego terenu ekspozycyjnego pozwala na zastosowanie różnorodnych, własnych nośników reklamowych.

Reklama wewnętrzna
Nasze wydarzenia przyciągają różne grupy odbiorców, każde z nich od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających. Dajemy Państwu możliwość dotarcia do nich poprzez ekspozycję materiałów reklamowych, wyświetlanie filmów w Telewizji Targowej, reklamę w katalogu targowym lub inną, wybraną przez państwa formę promocji.

Reklama w katalogu targowym
Katalog to podstawowe źródło informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu hali. Dzięki temu katalog jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców.


Umieszczenie na terenach targowych reklamy stojącej
Umożliwiamy Państwu reklamę w formie banneru, roll-upu lub ścianki ustawionej w hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.

Ekspozycja materiałów promocyjnych podczas wydarzenia
W ramach wydarzeń targowych tworzona jest strefa prasowa, gdzie eksponowane są katalogi targowe, prasa branżowa, materiały promocyjne. Jest ona zlokalizowana przy biurze targów oraz w punkcie rejestracji zwiedzających. Jest też możliwość dystrybucji materiałów reklamowych przez hostessę.


Reklama w Telewizji Targowej
Wyświetlenie materiału reklamowego podczas trwania Targów (120 emisji x 15s/dzień) na ekranach wielkości ‘’42 usytuowanych przy głównym wejściu do obiektu oraz przy salach konferencyjnych.


Naklejki podłogowe
To nieszablonowa forma promocja polegająca na umieszczeniu reklamy na podłodze, przyciąga uwagę i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających.
