Reklama na targach

Jeśli są Państwo zainteresowani inną formą reklamy na naszych wydarzeniach, zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy.

Reklama zewnętrzna

Dysponujemy pokaźnym terenem zewnętrznym, dzięki czemu możemy zaproponować Państwu różne formy reklamy – billboardy, siatka na elewacji budynku, bannery na ogrodzeniu czy ekspozycja na placu wystawienniczy. Targi Lublin zlokalizowane są w pobliżu centrum miasta, w okolicy ruchliwego skrzyżowania ulicy Piłsudskiego i Lubelskiego Lipca (Trasa Zielona), dzięki czemu ta forma promocji sprawdzi się nie tylko podczas wydarzeń targowych.

Reklama na elewacji hali C

Nośnik wielkoformatowy dający niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Zaletami są: możliwość doboru odpowiedniego formatu oraz widoczność z dużych odległości.

 

Billboardowe tablice reklamowe

Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m jest umiejscowiona na terenie otwartym. Możliwa jest ekspozycja ekranu na terenie targowym, przy  ulicy  Piłsudskiego lub ul. Dworcowej.

Reklama na ogrodzeniu

Możliwość ekspozycji reklamy (na banerze lub siatce) na ogrodzeniu terenu targowego. Maksymalna wysokość reklamy 1,7 m, szerokość 2,5 m.

Ustawienie własnej reklamy na zewnętrznym terenie wystawienniczym

Ponad 5 tys. m.kw.  zewnętrznego terenu ekspozycyjnego pozwala na zastosowanie różnorodnych, własnych nośników reklamowych.

Reklama wewnętrzna

Nasze wydarzenia przyciągają różne grupy odbiorców, każde z nich od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających. Dajemy Państwu możliwość dotarcia do nich poprzez ekspozycję materiałów reklamowych, wyświetlanie filmów w Telewizji Targowej, reklamę w katalogu targowym lub inną, wybraną przez państwa formę promocji.

Reklama w katalogu targowym

Katalog to podstawowe źródło  informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu hali. Dzięki temu katalog jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

 

Umieszczenie na terenach targowych reklamy stojącej

Umożliwiamy Państwu reklamę w formie banneru, roll-upu  lub ścianki ustawionej w hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.

Ekspozycja materiałów promocyjnych podczas wydarzenia

W ramach wydarzeń targowych tworzona jest strefa prasowa, gdzie eksponowane są katalogi targowe, prasa branżowa, materiały promocyjne. Jest ona zlokalizowana przy biurze targów oraz w punkcie rejestracji zwiedzających. Jest też możliwość dystrybucji materiałów reklamowych przez hostessę.

Reklama w Telewizji Targowej

Wyświetlenie materiału reklamowego podczas trwania Targów (120 emisji x 15s/dzień) na ekranach wielkości ‘’42 usytuowanych przy głównym wejściu do obiektu oraz przy salach konferencyjnych.

 

Naklejki podłogowe

To nieszablonowa forma promocja polegająca na umieszczeniu reklamy na podłodze, przyciąga uwagę i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających.